pátek, listopadu 10, 2006

Murphyho stěrač

Hned po zakoupení vozu se začalo projevovat oprvadu zvláštní chování zadního stěrače, což bylo velmi nepříjemné zejména v zimním období. Při použití zadního odstřikovače (2× těsně po sobě) došlo k zaseknutí stěrače v jeho výchozí poloze a dále s ním již nešlo stírat. Po zastavení vozu, vypnutí motoru a krátké přestávce si to stěrač rozmyslel a začal opět fungovat, až do okamžiku, který je popsán výše. Zajímavé na tom bylo, že tato závada se projevovala docela nahodile, takže jsem to už sváděl na momentální náladu mého Mégana. Při garanční prohlídce jsem tedy požádal prodejce, aby se na tuto závadu podíval a odstranil ji. Při předávání vozu mi prodejce řekl, že se mu bohužel závada neprojevila a i když jsem to před ním zkoušel, opravdu se neprojevila. Od této prohlídky už uplynuly asi 3 měsíce a i když usilovně zadní stěrač zkouším, nadále již funguje bezproblémově. Možná mu pomohla návštěva jeho domovského servisu, po kterém se mu nejspíš již stýslkalo. Jenom doufám, že se mu již stýskat přestane na mnohem delší dobu. S prací prodejce jsem byl velmi spokojen, neboť se mnou veškeré nahlášení problémy prošel a vysvětlil mi, co a jak.

1 Komentáře:

At 11:08 dop., Blogger Unknown napsal...

Stalo se mi totéž. Stěrač se zastavil. Oprava byla snadná - stačilo v zadních dveřích zahýbat konektorem a stříknout čistič kontaktů.

 

Okomentovat

<< Titulní stránka